راه سوم در معضل کاندوم ن اختراع شد.

دو سال پیش دانشمندان اعلام کردند که هیچ شوخی بر روی کاندوم باقی نمانده است. کسانی که کل داروخانه را برای خرید کاندوم می خرند ، که در آخرین لحظه های مناسب و مناسب برای نگهداری کاندوم در خانه ، کاندوم را کنار می گذارند . ما از گفتگو درباره این مفاهیم خودداری می کنیم. نه همه باید بشنوند ، بلکه به عنوان یک کندین خجالت رفلکس

انعکاس حمل کاندوم برای ن موضوع دیگری است . ما می دانیم که لوازم جانبی مورد علاقه ن برای حمل کیسه کاندوم نیست. کاندومها که عملکرد آنها همیشه قابل تقدیر است اما در سطح "ماه را نمی دانستم!" باقی مانده است. وقتی حمل می شود ، جزو محصولاتی نیستید که خانمها حمل آن را ترجیح دهند؟ آیا بازاریابی اشتباه است یا ادراک در جهت مخالف پیش می رود؟ تیفانی گاینز 24 ساله ، که در جستجوی پاسخ این سؤال ، خود را در بازار یافت ، کاندوم Lovability را تأسیس کرد.

کاندوم Lovability محصولی است که به طور کامل برای خانم ها طراحی شده است. جعبه کاندوم استتار شده در بین کرم ها ، رژ لب ، حداکثر زباله در کیسه های نه. هدف این است که ن نسبت به محافظت احساس راحتی کنند.

گاینز که روش تبلیغ اجتماعی را برای تبلیغ محصول خود انتخاب کرد ، یک میکروفون را در دست خود گرفت و از مردم سؤال کرد که آیا ن باید کاندوم بپوشند؟ وی گفت ، گسترش میکروفون در قله رکاب های تمدن مردان ، آنها از نی که دارای کاندوم هستند ، قدردانی می کنند. ن بر اساس شرم گفتند که از حمل کاندوم ترس دارند. وقتی یک زوج را می بینیم که در تلویزیون به عنوان کشوری که از RTÜK شکایت دارد ، در حال بوسه زدن هستند ، کم و بیش می توانیم حدس بزنیم که آیا ما آماده این محصول هستیم یا نه.

 

 


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

net-russiaa.parsablog.com وبلاگ روستای قشلاق راز سلامتی Elizabeth حکیم بار پُشـــــــــته اَبـــــــــــــرهـــــــاے ِ ســـــــــــــــیاه EngineersRepository انجام پایان نامه مهندسی صنایع و مدیریت - انجام پایان نامه دکتری تخصصی سمیکرونار